Wednesday, June 9, 2010

Driving!!!Driving!!!

bes oooooo bwak keta... haha...

gle aku blah smpai 80 td... cg tu kata... "hg ni nak bwak formula 1 ke ap???"...

haha... smlam aku bwak 80 dia diam je... rini lak dia nk mrah... haha...

2 hari bturut2 ni aku tk master lg la nek bukit... haha... spe2 nk ajar blh la dtg umah... =)

perjalanan episod 24 season 2 dah smapi episod ke 10... aku mmg suggest kan spe2 tgk cte ni... adrenalin aku memecut laju bak aku bwak F1 tgk cter ni... haha...

pas abes driving td... tbe2 aku tpiki... pgi td bro uj antar msg kat aku...

"salam.. wey meow, result 4cast da kluar"

huhu... aku tk smpt pun nak cek pgi td... pas abes driving tu... aku pgi kdai ibu aku... bce paper... jumpa ni...



klu tk dpt bce... meh aku taip blk...

" 200 pakar nuklear "

'Putrajaya: Malaysia memerlukan sekurang-kurangnya 200 pakar tempatan sekiranya mahu membina loji nukelar menjelang 2021 untuk menampung keperluan tenaga negara ini.
Presiden Persatuan Nuklear Malaysia (MNS), Dr. Nahrul Khair Alang Md Rashid, berkata jumlah itu mampu dicapai kerana Malaysia kini mempunyai sekitar 50 pakar tempatan dalam bidang berkenaan.
"Kita mempunyai keupayaan seperti negara maju membangunkan loji nuklear dan dengan pelbagai program nuklear di universiti serta latihan yang sedia ada ketika ini, kita mampu melahirkan 200 pakar dalam tempoh 11 tahun lagi," katanya ketika dihubungi di sini, semalam'

membaca ini membuat aku bersemangat lak ngan choice yg mmg aku plih dri dlu... hope mmg tk salah lg... =)...

so... pas mndi td... bru la aku bukk pc... cek result.... waahhhhh!!!!... =D

OK!!! haha... epy pun ad... tp cuma FZ aku B-... haha... ngok btul... apla hg ni apit... haha...

so... let we all wish for the best for all... =D

p/s: aku bru balik mkn kari kepala ikan ni... blurrrpppppp... =b

3 comments:

farahizzati said...

fizik hg sama aku.. heeee=))

Anonymous said...

gud job.. gud job.. ngee~

d u t a said...

drive careful walaupunmula2 nya nmpk seronok!