Monday, June 21, 2010

~pning.ataspaha.

wahhhh... lama betul tak on9... Tenet buat hal betul la... nak kena komplen ni... haha... tap nasib baik dah ok... boleh la otak aku berkata-kata... =D

so... dalam minggu ini... tiada apa yang begitu menarik... cuma frust tak boleh ambil test JPJJulai ni... huuuu~

sehinggalah kemarin... keputusan kos aku di UTM dah keluar... =)

______________________________________________________

NO. KAD PENGENALAN/MYKAD:921123075421
NAMA:AFIF AMALI BIN OTHMAN

TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut:

KOD PROGRAM:TS15
NAMA PROGRAM PENGAJIAN:SARJANA MUDA SAINS (FIZIK)
IPTA:UTM - UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA
______________________________________________________

walaupun permohonan JPA aku ditolak... at least... aku still boleh sambung belajar di UTM dengan kos yang aku minat... =)

sekarang... aku tengah pening pula nak beli laptop ni... haha... in mind aku nak DELL atauLENOVO... sebab design yang stylish dan juga performance yang best2... =)...

tapi... abah aku nak aku ambil ACER... not bad... tapi aku macam tak berapa ingin ke arah menggunakan ACER... sebab aku dah biasa sangat kot guna ACER ni... huhu...

tapi setelah mengusha-usha laptop tadi di Seberang Jaya... aku terlebih ke arah ACER pula... haha... tapi aku masih tak berpuas hati jika tidak dapat DELL atau LENOVO... haha...

sapa2 ad suggestion untuk masalah aku ni... sila-silalah memberi otak anda semua... haha... =)

otakbisik: dell inspiron 14 cam uj ok gak... =)...