Sunday, July 11, 2010

kuliah bermula~

-tanggal 12 Julai 2010-

Bermulanya hari aku sebagai seorang mahasiswa UTM yang mengambil jurusan Sarjana Muda Sains Fizik Tulen. Harap hari pertama merupakan hari yang baik esok. Wish me luck. Harap dapat teruskan impian aku, diiktirafkan sebagai Nobellaurette. =)

ekceli. otak aku kosong sekarang ini. haha. tadi petang, aku bersama beberapa orang membe, student forecast jugk, keluar ke JB menaiki kereta sewa.

boleh dikatakan enjoy la juga. destinasi pertama ialah PERSADA JB. ada PC Fair di sana. bersesak-sesak kami sebab hari ini hari terakhir ditambah lagi dengan hari Ahad, weekend untuk orang-orang JB. memang penuhlah tempat itu.

setelah itu, kami menuju ke CS JB. walaupun kelam-kabut sikit, tapi sempat juga menonton wayang 'Indespicable Me'. enjoy movie tu. =)

and then, sesi bergambar di Danga Bay. gambar belum diperoleh lagi. akan datang akan diuploadkan ke Fb aku. usha-usha la nanti. =)

so. sekarang dah balik bilik. sambil menaip-naip keyboard laptop aku ini. haha. dah kering otak aku.

arios~

No comments: