Sunday, July 4, 2010

Minggu Tranformasi Mahasiswa~

so,

hari ini bermulanya hari aku sebagai salah seorang pelajar degree di UTM ~mereka kata Universiti Terbaik Malaysia~ haha... =)

lepas men-registerkan diri di kaunter pendaftaran, aku melangkah masuk kaki right aku ke dalam bilik X2-101. nama aku start with "A", so aku ditempatkan di bilik paling no 1 sekali... haha...

sebilik dengan teman seperjuangan semasa di Forecast dahulu, Jalak nama panggilannya... haha... nasib baik dapat duk dekat-dekat dengan orang yang aku kenal... senang sikit kalau ada apa-apa... =D

lepas selesai di bilik, aku keluar makan la dulu... lapaq ni... haha...

makan asam pedas ikan pari... sedap... =)


time abah dan ibu aku nak balik tu... aku terasa sayu la sikit... rindu plak aku nak duk kat rumah... boleh tolong sikit-sikit ibu aku kat kedai tu... huhu...

tapi hendak buat macam mana... memang aku kena teruskan la..

"No sacrifice No victory" - someone tell me this...

untuk yang terakhirnya di post ini, doa-doakanlah aku supaya mengharungi minggu orientasi dengan semangatnya(haha... cam tk cye je ni... =b)


~~~~

3 comments:

siti zulaiha said...

wow..sayu nye membace...haha^^ go0d luck untuk your MTM...anyway dpt kos pe bdk kecik??

afifamalibinothman said...

eh...
budk kcik eh...
haha...
dpt kos fizik tulen...
=)

d u t a said...

all the best. studi maktab dgn kat U lain ye. so manfaatkan masa deh!! go my junior! go jerman!