Monday, November 29, 2010

Saya Sudah Kembali!!

Nak buat comeback boleh tak?? Haha..

Agak lama menyepi. Sori eh para-para followers sekalian. Final exam harus diutamanakan. =)

ok. final exam pun dah tamat. saya pun dah kembali ke kampung untuk cuti sem 1. cuti sebulan. agak-agak nak buat apa kat rumah ni eh? haha.. sapa2 ada cadangan?

seperti yang aku janjikan dahulu. akan ada renovation ke atas blog ini. akan siap menjelang pertengahan Disember. thanks to MelRomeo yang sudi mendesignkan blog ni. harap-harap dengan design yang baru ini, serta penjenamaan semula. eh2, nak jenamakan apa lagi?? haha.. tunggu ok. =)

review sikit pasal final exam hari tu. 4 paper sahaja yang aku ambil untuk sem 1 ni.

TITAS (result dah keluar, hanya B+ yang mampu, tak bertamadun betul. haha.)
Mathematical Method (paper ni aku kantoi sikit la. tak susah pun. tapi tak ingat method. adess.)
Physics Electric (yang ni kalau aku dapat A memang aku belanja semua orang. haha. dah tahu tak akan dapat A)
Physics Mechanics (paper ni aku boleh jawab lagi la.. =)

planning aku cuti sem 1 ni, nak teruskan dengan Score A aku. Lepas-lepas ni aku akan reviewkan apa itu 'Score A' ok. =)

bilik aku perlu dikemas kerana sudah lama ditinggalkan, barang pun banyak ni. nak letak mana eh?? buang boleh tak. haha..

ok. pergi dulu. =D

2 comments:

SyaimzZ said...

HEBAT lah afif!
aku suka lah leader mcmnie~

Fadzilah said...

dpt A electric blnja smua?cntik!;D