Sunday, January 2, 2011

2.1.2011

salam semua. aku ingat nak update semalam. tapi sesudah sampai di UTM. internet tak ada. haha. so aku baru dapat internet hari ini dan akan update walaupun dah lambat. 

Selamat Tahun Baru 2011

ok. uzairsuhud ada tag aku dalam satu giveaway. tapi aku tak sempat nk buat la. sori la uzairsuhud. haha. lenkali hg tag aku lg aku buat ok.

hari ini 2 haribulan. esok dah 3 haribulan. maknanya kuliah akan bermula tepat jam 8 pagi esok hari. sebulan lebih cuti duk kat rumah aku rasa dah lost la. haha. dulu ingat nak pinjam tesis fakulti bawak balik rumah baca sebagai pengisian. tapi tergendala. so sebagai permulaan sem baru ni. aku azam aku taknak la macam sem 1 dulu. banyak buang masa untuk perkara2 tk berfaedah. (game terkecuali.. haha)

list yang aku nak selesaikan dalam masa 3 bulan pertama ni.
  • jadikan diri sendiri ada identiti saintis. haha.
  • belajar guna dslr supaya lagi terer. nanti boleh amek upah shoot kalau dah terer.
  • selesaiakan benda2 yang tergendala dahulu.
  • joging tiap2 hari. ok. aku tipu. seminggu 3 kali. hee.
  • jadikan diri sendiri lebih baik dari dulu.
ok. ni apa yang aku nak accomplish dalam masa 3 bulan pertama ni. cukup 3 bulan aku akan review balik dah selesai belum.

ok. aku ada kerja nak buat kejap lagi ni. jumpa lagi. =)

No comments: