Tuesday, January 11, 2011

bes follower.

ok. tadi aku di tag oleh uzairsuhud dalam award the bes follower. kena jawab dulu ni. hee.


thanks eh uzairsuhud. dia ni member dari sekolah menengah dulu n masa SPM satu kelas dengan aku. sampai la ke foundation Express-MARA UTM 2010. sekarang amek aeronautic engineering. saper2 tringin nak kenal2 dengan dia boleh follow dia ok lepas ni.


Ucapan anda..?
thanks weyh selalu rajin tag aku. haha.

Berikan 4 ciri boy/gurl idaman untuk dijadikan husband/wife :
bukan lelaki atau separuh lelaki pun taknak. haha.
pandai memasak. aku taknak makan malam2 kat luar ok. =p
caring. nanti aku sakit wajib jaga aku. hee.
direstui oleh parent. InsyaAllah. =)

Berikan 1 tips untuk kekalkan relationship korang dengan partner korang :
 understanding. sebab ni la paling penting walaupun aku tak dapat nak bagi 100%. tapi 


Pernah anda jumpa doa perdekat jodoh & putus cinta..?
haha. ada plak doa putus cinta? tak penah plak jumpak.aku cuba. =)

Letakkan 10 link pilihan anda & tell them that they have won this award.

dan special punya. aku tag follower ke-100 aku. 


p/s: lepas ni aku akan review blog kyle ni ok. thanks jadik follower aku ke-100. =)



3 comments:

Mohd Shafiq Izwan B Abdullah said...

separuh lelaki x boleh blah tu. mane la tau jodoh kan. HAHAHHA.

Anonymous said...

terasa aaaa tk bleh masak :S

Anonymous said...

terasa aaaa tk bleh masak :S