Friday, January 14, 2011

forecast 16!

salam. hari ini hari kames. malam jumaat. orang indon kata malam keliwon. haha. nak tahu sebab ap? sebab malam ni mereka kata banyak makhluk2 yang tk dapat dilihat dengan mata kasar berkeliaran. betul ke? haha. tu aku tak tahu. tapi hati2 la siapa2 yang kat luar tu. takut2 nanti terserempak ke. terpacak keras depan 'makhluk' tu. haha.

ok hari ini junior forecast register. forecast batch 16. student2 mrsm dari seluruh negara yang terpilih untuk mengikuti program ijazah sarjana muda di UTM dengan dibiayai oleh MARA. memang sungguh bertuah budak2 ni. =)

aku tak nak la cakap panjang2. tapi aku tengok overall ok. walaupun ada sedikit geli hati tengok mereka2 ni teringat aku mula2 masuk dulu. haha. tapi tu cerita lapuk. tak usah nak disebut2. =)

apa-apa pun aku harap batch ni boleh buat yang terbaik untuk diri mereka sendiri. bukan setakat dalam pelajaran saja. malah untuk diri sendiri. ok.

p/s: tadi makan mee wantan kat kolej 11 sedap. =)

5 comments:

mizz_aainaa said...

aha.. owhh..
hari neh ka budak2 focast baru dftar..

bidadarihijau said...

mmg sedap mee wantan kolej 11..suke jugak..wahahaha...

ThomasEdison said...

mee wantan??menarikk!!..ahahaha...

nur dhiya' aida said...

haha...ble tgk dak bru register.agak lawak.ceyh..mcm diri sndri x je =.= hehehe

siti zulaiha said...

assalamualaikum pakcik...best x jadi senior??...hahaha^^ bdk2 kecik tu ok x??...tadi nmpk dowg kat psz, haish...mcm bdk2 nakal je..hehehe tapi, diowg nampak "cute"...nnti kalu de story yg best2 up8 kat blog taw afif!!