Monday, January 24, 2011

handphone semakin nazak.

ok. aku tak tahu kenapa dua tiga hari ni telepon bimbit aku buat hal. kejap2 dia mintak suruh taipkan no pin simkad dan lepas tu line tiba-tiba hilang. nazak dah kot telepon bimbit ni nak suruh aku tuka yang baru. haha. carlsamsudin ada nak let go blackberry bold dia rm1000.. kalau ada cukup duit. dah lama dah aku tibai. haha.
oh handphoneku.
credit to google

minggu ni memang agak longgar sedikit aktiviti. sebab semuanya aktiviti yang tidak memeningkan kepala dan melemahkan badan. haha. aktiviti menembak zombi tatkala tengah malam dan juga baru2 ni aku pergi ke air terjun kota tinggi dengan membe-membe kolej aku. sayangnya dslr aku ada membe lain pinjam so tak dapat la nak shot gambar untuk ditayangkan di sini. anyway, tempat tu best walaupun ada bayaran yang dikenakan ke atas pengunjung. ada ikan2 yang menggigit2 kaki semasa berendam dalam air sungai. nasib bukan piranha. haha.


p/s: makin lama makin malas rasanya diri ini. tolonglah datang balik semangat rajin ni.

1 comment:

kyle said...

jgn malas, awek lari sume, haha