Friday, January 7, 2011

jadual baru aku.

ok. kerana semangat yang baru sem ini. aku dah sediakan satu jadual untuk diri sendiri. jadual aku sepanjang minggu untuk sem ini. harap aku boleh keep on dengan jadual ini. kehendak sendiri ini. =)


ampa rasa boleh cemerlang tak? haha. ini just planning saja. semuanya tertakluk kepada terma dan syarat. haha. ok. yang berhuruf2 tu adalah sesi kuliah aku. so masa tu takdak sapa boleh kacau aku. kecuali dengan sebab tertentu. =p

yang lain2. aku nak isila masa kosong dengan perkara yang berilmiah sikit. maknanya aku akan revise balik la ap yang aku belajar selepas atau sebelum itu. pernah try ni dlu. tapi tak tahan lama. so. kali ini aku akan try to keep it up untill minggu exam. hope so.

masa2 yang lain seperti luxury time adalah masa bagi aku untuk berehat. rehat takkan tidur je. penat jugak nanti tido banyak2. so. masa ni la aku akan on9, main game ke, shoot gambar ke, main pingpong ke, joging ke kan.

phototime adalah masa untuk aku bermain2 dengan fotografi. masa ni aku akan gunakan untuk belajar atau edit gambar ke kan. dari semasa ke semasa aku akan upload hasil mouse aku kat cakapshutter ok.

seperti orang lain aku jugak ada problemnya. masalah aku yang utama aku kurang pengurusan. so dengan adanya benda berkotak2 di atas tadi aku harap dapat menguruskan masa dengan lebih efisien. =)

takat ni saja ok.

p/s: esok ada bbq sempena ulangtahun Express-MARA UTM '15. Happy annyversary. esok aku akan tembak 550d aku banyak2 ok. =)

3 comments:

Fatin Aliyya said...

hye budak smart..pergh jadual ni sebijik cm tiemtable ms high school dulu.kalo mcm ni konpem cemrelang gemilng terbilang.

best of luck bro!!!:D

nuRaisha Azmi said...

HAHA gila la!
beb mmg tak dean jugak memang saja la kann
keep it up bebeh! :)

balqis nizaruddin said...

TU DIA. :p