Thursday, January 27, 2011

oh. oh. oh. dah cuti rupanya.

haha. tadi senang gila membe aku set dengan lecturer untuk cancel klass untuk esok. haha. dapat2 green light terus semua semangat saja nak pergi kelas terakhir tadi. (kelas kansel saja cepat je engkau2 semua ni.)

maka dengan ini aku mengishytiharkan esok dah start cuti. haha. so. esok petang pukul 3 lebih selepas solat jumaat. aku akan gerak balik ke KL dan setrusnya ke Kulim. harap perjalanan tidak ada aral melintang.

so. untuk cuti ini aku telah meng'list'kan beberapa perkara untuk aku lakukan.

  1. siapkan lab report fizik. (kalau boleh la. haha.)
  2. shot gambar long exposure dekat uptown kulim. (dapat spot baru. =)
  3. belajar edit tone gambar terutamanya skin tone.
  4. tolong ibu aku siapkan katalog kuihnya. (maybe)
  5. pergi ambil beg canon dengan tripod dekat sunway.
  6. siapkan satu sekuel The 101's Chronicles.
ok. ini saja yang aku baru listkan. dalam tempoh seminggu. aku rasa sempat kot. =)

p/s: ada orang tak abes2 merajuk lagi la. =(

1 comment:

nuRaisha Azmi said...

cuti laju kann
HAHA
okay selamat bercuti :D