Wednesday, January 19, 2011

saya masih penat.

ok. semalam aku pergi joging pusing nak dekat separuh UTM. haha. dah lama gila tak berlari2 ni. sekarang pun masih terasa kat otot2 ni sebab terkejut lama tak exercise. btw. semalam exsaited saja nak naek basikal. tapi hampeh. haha.

hari ni tiada apa2 yang spesel sangat. dapat tahu tadi kem untuk student fizik minggu ni tertunda ke minggu selepas cuti raya cina. so. hujung minggu ni mungkin akan membosankan jugak. :-__-:

tadi pergi sembang dengan dengan Dr. Zuhairi pasal GOP. dari sembang2 tu aku dapat tahu jugak la serba sikit perjalanan gerak kerja ni macam mana. baru terbuka sedikit mind aku ni tentang peluang melawat ke negara orang lain. tidaklah susah kalau tahu macam mana nak tackle. =)

orait. hari ini aku cuma nak bagi advised sikit kat orang2 di luar sana. kadang2 kita ni janganlah terlalu menyendiri menyebabkan kadang2 orang akan pandang serong kat diri kita sendiri. dan bila orang2 ni bercakap mengenai 'ketidakwujudannya' dan menyalahkan orang lain termasuk rakan2 dan keluarga. itu memang agak tidak boleh diterima bagi sesetengah orang. ok.

p/s: susah betul la zombi2 ni nak mati. terketar2 lutut aku aihh!

No comments: