Sunday, January 16, 2011

ahad.

selamat hari ahad semua. hari ini agak lain dari yang lain. bangun awal pagi di hari ahad untuk join budak2 main futsal. tapi aku tak main pun. hanya shot gambar sket2. dengan hanya kit lens. aku tibai jugak sebab nak amek feel walaupun takdak lens yang sesuai. ambil pengalaman kata orang. =)

ok. hujung minggu ni agak membosankan. semalam aku melilau2 sekeliling utm sebab tak tahu nak buat apa kat bilik. pergi naik balai cerap la. masuk hutan rekreasi la. haha. las2 balik bilik tak tau nak buat ap jugak. haha. malam semalam pergi tengok forecast baru buat persembahan. agak meng'entertain'kan. =)

semuanya sporting. lawak pun lawak. haha. teringat masa aku dengan membe2 aku dulu. =)

hari ini pun tak tahu nak buat apa dekat bilik. ada orang ajak turun training frisbee. tapi aku takdak kasut yang boleh dipakai. ank pinjam semuanya kecik2. ksian kat aku. haha. tengok la macam mana nanti. aku rasa aku boleh turun, aku turun la ok. =)

ekceli kan. aku taktau nak mengarut apa lagi hari ini. haha. ok. bye.

p/s: sesiapa tahu macam mana pelaburan ASB tu. aku blur sikit la.

3 comments:

ijam ismail said...

hujung minggu ku yg sgt selonok..huhu..
=)

FasiHaH SupiaN said...

teringin nak melabur dalam ASB ke?

SyaimzZ said...

oh,ASB?
dy update anually...7-8% kowt last year nye...
so....saving kena byk lah baru rasa skit penambahan dy.
tapi gune ASB macam selamat tapi slow lah progress dy.