Friday, January 7, 2011

style ke?. =p

ok. seperti yang dijanjikan dalam entri beberapa lepas. aku akan menjawab sapa2 yang mentag aku. =)

orang yang sama jugak tag aku. uzairsuhud. thnaks weyh. =)



ekceli aku tak tahu apa nak dibuat. tapi aku tengok uzairsuhud buat. aku buat je la.

8 cerita pasal diri aku:-


  1. nama penuh aku afif amali othman. umur 19 tahun. anak sulung. tinggal di kulim.
  2. belajar di UTM, skudai. ambil course Pure Physics.
  3. seorang yang pendiam. (orang kata bukan aku kata. =p)
  4. minat mengshoot and mengedit gambar. sekarang dengan adanya teman aku, canon 550d baru boleh nak kembangkan minat aku. 
  5. suka dengar lagu2 indie rock buatan malaysia. hujan. MUH. statik. butterfingers. One Buck Short.
  6. dulu aku main skateboard. sekarang dah tak main sebab tak ada kawan sekepala. huhu.
  7. teringin nak ada tablet macam ipad atau galaxy tab. android tab dari CSL pun jadik la. haha.
  8. saya sekarang seperti tajuk filem, " I'm Not Single". =p
ok. dah. lepas ni. aku tag-


No comments: