Monday, February 21, 2011

minggu bz yang terabai.

ok. start daripada minggu lepas lagi actually dah start minggu untuk sem 2 aku kat UTM ni. mula paper yang agak tidak mengecewakan. dan selepas itu. paper yang walaupun kecewa tak peduli. haha. sebab aku tahu memang aku susah nak belajar subjek tu. bukan subjek yang susah. pembelajaran tu sendiri yang membuatkan aku agak nak tak nak je belajar. ok. esok ada lagi satu test dan hari jumaat lagi satu.

ok. aku mengaku minggu exam ni aku tidak terlalu menumpukan kepada belajar sangat. sebab ada beberapa hal yang perlu aku uruskan. tak penting. tapi perlu diselesaikan segera. ada yang dah selesai. ada yang masih belum. so sekarang aku masih cuba untuk menyelesaikan perkara2 tersebut.

(kenapa post kali ni macam serius je? haha)

aku pergi ke melaka minggu lepas. sorang2. drive sorang2 dekat hiway walau laju mana pun buat kita rasa boring jugak. dah la sesat kat bandar melaka. agak kelam kabut jugak aku. haha. pikir2kan balik. lucu. haha. nasib last2 tu jumpa juga jalan yang betul. kalau tak. memang tk sampai la lagi aku kat sini ni. =0

ok. malam ni kena buka buku sikit untuk belajar. kalau tak. nanti aku menyesal. ok. jumpa lagi.

p/s: cuba la cek experiment FB banner profile aku dekat sini. http://www.facebook.com/osiris9895

3 comments:

NadiRah said...

utm blogger??
follow!!! hihihi

Azie Azra said...

amek kos ape ek ?
haa.rajin2 lah belajar utk masa depan :)

Iera Lollies said...

wah,ayat nye mcm kompleks..hehe
betul betul serius pnye ayat :)
happy study!