Saturday, February 26, 2011

nak jugak.

haha. ok. hari ini hujung minggu yang agak lengang. esok sahaja sibuk. dengan meeting, frisbee dan sebagainya. itu cerita esok. harini kita cerita harini punya.. =)

beberapa hari lepas. selepas aku selesai uploadkan 1st video stop motion aku. aku terjumpa channel youtube orang malaysia. matluthfi. kenal? haha. aku tahu ramai orang dah cerita pasal dia. tapi aku baru tahu. haha.

aku memang kagum dengan en matluthfi ni. kelakar n idea dia memang best. bagi aku. memang kreatif gila. video making dia pun best. kalau tengok tu memang terhibur jugak tambah2 lagi dengan mesej2 dalam video tu memang bagus.

kalau nak tengok video2 dia ni. boleh la ke youtube channel dia. di sini. -------> matluthfi90

p/s: beliau jugak seorang RAINgers. peminat HUJAN. haha. =D

2 comments:

syaimz said...

haha,dy ny sumpah stylo apip (:
video dy sumer klaka+awesome giler

balqis nizaruddin said...

aku diehardfan beliau kot :p