Saturday, March 12, 2011

aku benci kalau hidung tersumbat.

dah lewat pagi baru nak post?? apa cerita ni?? haha.

ok. sekarang aku masih belum boleh tidur. ini semua gara2 hidung tersumbat. tambah lagi dengan demam. badan dah tak larat tapi tak boleh nak tidur. syafiqahamiraazizan pun dah tidur. so tak ada orang nak teman. nasib la ada laptop ni. =)

ok. aku masuk UTM Photo Challenge pagi kejap lagi. pukul 9. kalau aku bangun lambat. pakat tak pi dah la. haha. so doa2 aku bangun awal ok.

sekarang ni masih lagi tercari2 idea untuk videokan event kem fizik di ulu tiram tempoh hari. tapi sampai sekarang masih belum datang idea tu. maybe perlukan sedikit ketenangan minda dari benda2 yang menyibukkan ni. banyak kerja sekarang sampai aku demam2. ='(

oklah. nak pergi stumble ap yang menarik. lama tk stumble. ni la keja aku boring2. ok. bye.

p/s: Jepun dilanda tsunami. dengar kata teruk. macam mana ni?

1 comment:

syaimz said...

niceeee,goodluck afif!