Monday, May 30, 2011

baru balik dari berkampung.

salam.

lama tak muncul kan? tak sempat sebab sekarang banyak kerja perlu disiapkan. kena buat video, buat brochure, uruskan hal adik, uruskan hal GOP, dan ni baru sahaja balik daripada JOHOR sebab ada event kat UTM.

kesibukan mula melanda. dan laptop ni sahajalah teman aku buat masa ini. kalau aku masuk mahkamah ke ap ke kan, boleh tak buat laptop ni jadi saksi? sebab dia sahaja tahu apa aku buat setiap masa. haha.

ok. aku nak cerita sedikit mengenai Perkampungan PERSIS 2011 yang diadakan baru2 ini. memang aku mengaku teruk sekali pengurusan untuk event ini. dan yang menyebabkannya bukanlah orang lain pun, pegawai atau pun penyelaras program tersebut.

semua benda nak ditentukan oleh beliau. sehingga duit untuk program pun beliau pegang mencecah ratusan ribu ringgit. apabila ahli ingin meminta duit untuk membeli barang2 untuk program, diberinya hanyalah RM50.

korupsi berlaku agaknya. dan perkara ini telahpun dipersutujui oleh beberapa pihak yang berkenaan untuk dibawa ke pihak atasan untuk menentukan keadilan. jika tidak, perkara ini akan berulang lagi dan siapa yang malu? UTM dan pelajarnya jugak.

aku tak mahu bercakap banyak. kita tengok nanti kisahnye macam macam mana. memang pihak kami tidak akan berpuas hati walau apa pun yang  beliau buat dan beri. sepandai-pandai tupai melompat akhirnya akan jatuh ke tanah juga.

sekian.

p/s: today should be a wonderful day for us. =(
p/s/s: bannyak lagi benda aku kena belajar mengenai kamera.

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini