Sunday, May 8, 2011

comeback!

ok. aku mengaku aku telah lama tinggalkan blog aku bersawang. banyak sebab kalau aku nak ceritakan pun, so tak payah nak panjangkan cerita lagi. kita terus saja. =)

hidup aku selama 2 bulan ni memang banyak yang aku lalui dan alami sebagai seorang mahasiswa dan juga seorang yang digelar insan. banyak yang aku pelajari dari orang2 di sekeliling, yang dekat dan tak terkira jugak orang yang jauh nuuuuuuun di sana. jauh2 pun, dekat jugak kalau dapat internet. haha. boleh sembang depan2 jugak kan. =)

so kepada orang jauh n dekat tu, aku ucapkan bebanyak ribuan terima kasih. =)

banyak ekceli aku nak ceritakan kat sini. tapi aku simpan dlulah cerita2 tersebut sebab aku nak simpan dalam post2 lepas2 ni. so aku nak ucap selamat kembali kat diri sendiri sebab takdak orang ucapkan lagi. haha. ok. jumpa lagi. thanks.

n

"SELAMAT HARI IBU"

4 comments:

mad khaz said...

selamat kembali :P

haha XD

kyle said...

haha, slmt kembali bro!

NadiRah said...

welcome back!!!
^^

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini