Monday, May 16, 2011

selamat hari guru.

sepanjang hidup aku selama 18 tahun ++ ni. aku ada seorang guru yang paling aku bangga dengan keazaman beliau untuk mendidik anak bangsanya. kalau ditanya siapa guru terbaik dunia, bagi aku, beliau layak untuk memiliki gelaran tersebut.

guru tersebut adalah guru di sekolah rendah aku dulu.

CIKGU FADZIL.

beliau memang bersungguh2 untuk menjadikan aku nak kawan2 ku berjaya dalam UPSR waktu tu. beliau sanggup ambil sendiri dan hantar sendiri pelajar untuk diberi tuisyen, ataupun ke kelas malam. makan diberinya. minum pun dibelanjakan. tempat dicari sendiri. bayarannya memang aku merasakan tidak setimpal kalau difikirkan kembali dengan penat lelahnya berulang-alik setiap hari untuk mencurahkan walau sehelai kertas yang berilmu.

memang aku cukup kagum dengan sikap beliau. dari dahulu sehingga sekarang. dia sentiasa begitu. walau pun sekarang sudah jarang berhubung tapi aku tahu aku masih lagi terasa terhutang budi dengan beliau. dan aku harap dapatlah aku membalas jasa baik beliau. sangat aku harap.

selamat hari guru.

p/s: tadi pergi maktab jumpa cikgu2. cikgu2 masih ramah seperti dulu. =)

2 comments:

NadiRah said...

baiknya~

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini