Monday, May 9, 2011

UTMBlogger!

hari ini hari isnin. selalu kalau hari isnin minggu2 biasa sekarang dah bersiap dengan baju kemeja semua dah ada kat fakulti. tapi hari ini, aku bangung tidur lepas tu tidur balik. haha. sebab sekarang dah cuti, so tak berapa nak kisah sangat kalau bangun lambat pun. tapi jangan lambat2 sangat sudah nanti kena jirus air. =)

ok. kali ni aku nak ceritakan pasal UTMBlogger. tahu ap tu UTMBlogger? ha. ni nak bagitau ni. UTMBlogger ini adalah satu komuniti yang diwujudkan atas dasar untuk mengumpul para blogger yang menetap atau pun belajar di UTM.

untuk waktu sekarang, aku tengok ramai daripada ahli2 merupakan pelajar UTM Skudai. mungkin ada jugak la UTMKL tapi aku tak berapa kenal sangat. nanti2, kenalkan la eh. =)

ekceli, mula2 dulu, aku tak ikut sangat dengan perkembangan UTMBlogger ni. yang aku tahu, boleh dapat ping je la daripada web UTMBlogger. semuanya bermula daripada bulan lepas bertarikh 23 April 2011. satu gathering UTMBlogger pun diadakan untuk berjumpa dengan blogger2 yang ada.

aku tahu pasal gathering ni pun dah last2 minit. pergi je la dah org ajakkan. so dah pegi tu dapat la kenal beberapa blogger yang lain. adalah jugak beberapa blogger yang otai belaka. ilmu tu mesti la kena kongsi kan. so mereka2 ni pun share lah serba sedikit mengenai blog masing2.

walaupun tak banyak yang dapat dipelajari, sekurang2nya ada jugak. daripada sini lah, aku dapat semangat balik nak tulis blog ni. sebab dah tinggal lama kan. haha. ok. malas nak cakap panjang sebab aku tahu mungkin gambar2 ni dah outdated tapi aku nak post jugk. ni sekali dengan gathering kedua yang aku join, pergi main boling. ok. tengok2lah. =)






alamak. banyak la pulak gambar ni. nak pilih dah rambang mata. haha. nah kalau nak tengok jugak. bukak ni ok. =)



p/s: hari ini orang jauh dah start exam. so gluck ok!

3 comments:

NadiRah said...

okay!!
seterusnya pasal bowling kay..
haahaa!!!

ShafiqIzwan said...

dak utmkl boleh join tak? haha.

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini